ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:

  Jeśli nie masz jeszcze własnego profilu w serwisie to wejdź na pokład i dołącz do Nas - założ konto teraz ! Nie czekaj i wejdź na Fanpage KreskowkaPL


Adres strony:




Uzytkownik Mkamdia nie dodał żadnego wideo

    Użytkownik Mkamdia nie dodał żadnych materiałów



    Moshi
    Trochę czasu minęło! Co u Ciebie słychać?
    Kaissa
    hejoo : ) co tam u Ciebie słychać, jak żyjesz? ; )) na sankach jeździsz? ;D
    Vegeta486
    yo moja koffana : ***
    Kaissa
    haha a dokładniej? xD
    u mnie banieczka z matematyki huhu
    Kaissa
    no leci jakoś ;p
    byłam ostatnio na 'przesłuchaniu' w szkole xD grałam na gitarze, ale zmaściłam ;xx
    zdenerwowałam się i w ogóle nie umiałam złapać chwytów : D
    a u Ciebie? : )
    Avilia
    Heyoo !. ; D
    ahh nic ciekawego xdd . uczę się , słucham muzyki - i chyba będę musiała troszkę mniej czasu spędzać na kresce ...
    no ale cóż . : 3
    a co u Ciebie ? .
    Kaissa
    muszę się wziąć za ćwiczenie, bo zapisałam się na kasting do szkolnego przedstawienia, który odbędzie się w styczniu : D
    fajnie by było się nie ośmieszyć xD
    Kaissa
    bo nie umiem zmieniać chwytów tak szybko jak bym chciała : D
    to tak się nie da ! ;xx ja sobie muszę ułożyć każdy palec xD
    Zeek
    widze kibe w ulubionych to milo
    tez nie lubie jak ktos mowi na anime bajki ahh
    to dam 6 i pozdrawiam
    Kaissa
    o kurde haha ale się wkopałaś : DD
    to taka chorowita jesteś, że po tylu lekarzach chodzisz?
    ja gram na zwykłej, klasycznej ; )
    i mnie strasznie wkurza : D
    Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
    więcej

    • Brak danych